Το Σάββατο 4 Ιουνίου 2016 θα πραγματοποιηθεί ΑΝΟΙΧΤΟ Εργαστήρι Θεατρικής Εμψύχωσης για όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο ετήσιο εργαστήρι που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη χρονιά 2016-2017
ΕΝΑΡΞΗ: 9.45 ΠΜ – 2.00 ΜΜ
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 9.15 ΠΜ -9.30 ΠΜ
ΠΟΥ;
Στον Χώρο Τέχνης 14Η ΜΕΡΑ (Καλλιρόης 10, Αθήνα ΤΚ.11743, Στάση Μετρό: Ακρόπολη – Τραμ: Βουλιαγμένης)
Για ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΣΤΟ 6977832273
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΨΥΧΩΣΗ
Η Παιδαγωγική του Θεάτρου ορίζει τις αρχές και τους σκοπούς της, στηριζόμενη στα πορίσματα της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής και των κοινωνικών επιστημών ευρύτερα. Η ψυχολογική θεώρηση της Παιδαγωγικής του Θεάτρου μάς επιτρέπει να ερμηνεύουμε και να κατανοούμε τη δημιουργία και την εμψύχωση του θεατρικού φαινομένου από την ψυχαναλυτική, φαινομενολογική-ανθρωπιστική, κοινωνικογνωστική και γνωστική του πλευρά. Στο εργαστήριο θεάτρου ΠΑΥΣΙΣ αναπτύσσουμε βιωματικά τη θεατρική εμπειρία που γίνεται αντιληπτή μέσα από τη διαπροσωπική, κοινωνική, στοχαστική, γλωσσική και κιναισθητική διάσταση, που αποτελούν συστατικά στοιχεία της επιδιωκόμενης ‘δραματικής’ ανάπτυξης και μάθησης των συμμετεχόντων.
Σκοπός του εργαστηρίου είναι:
• Να συμβάλλει στη δια-προσωπική ανάπτυξη των μελών της Ομάδας.
• Να αναπτύξει δραστηριότητες αίσθησης, κίνησης, έκφρασης, και να εξοικειώσει βιωματικά τους συμμετέχοντες με τη μέθοδο του Θεατρικού Παιχνιδιού και της Διερευνητικής Δραματοποίησης (inquiry drama).
• Να παρουσιάσει Θεατρικές Τεχνικές και Παιχνίδια που μπορούν να βοηθήσουν τους εμψυχωτές (εκπαιδευτικούς- φοιτητές) στις καλλιτεχνικές δραστηριότητες, στη διαθεματική εργασία στο σχολείο, στα γλωσσικά μαθήματα και σε θέματα Αγωγής Υγείας (σχολικού εκφοβισμού) και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
• Να αποκτήσουν επαφή με την Παιδαγωγική Θεάτρου σε θεωρητικό επίπεδο.
Το εργαστήριο περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:
• Θεατρικό Παιχνίδι – Αυτοσχεδιασμός – Διερευνητική Δραματοποίηση (inquiry drama)
• Θεατρικές Τεχνικές και Λογοτεχνία
• Χρήση Θεατρικών Τεχνικών για την Επικοινωνιακή προσέγγιση στη διδασκαλία της Γλώσσας
• Ο σκηνικός χώρος και τα αντικείμενα – Επινόηση και σκηνική απόδοση ιστοριών
• Από το Εργαστήρι της τάξης στη Θεατρική Παράσταση
• Η διαμεσολάβηση του θεάτρου στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού
• Δια-προσωπική ανάπτυξη και Ομάδα
• Η σημασία και ρόλος του Εμψυχωτή και της Ομάδας
Παρακολουθώντας το εργαστήριο θα μπορώ να απαντήσω καλύτερα σε ερωτήματα όπως:
• πώς μπορώ να κατανοώ τον εαυτό μου ανάμεσα στους Άλλους
• ποιος είναι ο ρόλος μου ως εμψυχωτή –τριας σε ένα εργαστήρι θεατρικού παιχνιδιού και διερευνητικής δραματοποίησης;
• πώς χρησιμοποιώ τη θεατρική εμπειρία για να κάνω το μάθημα ενδιαφέρον;
• τι παιχνίδια μπορώ να χρησιμοποιήσω και πώς μπορώ να επινοώ παιχνίδια;
• πώς διευκολύνω τις ιδέες των παιδιών στο να φτιάχνουν τις δικές τους ιστορίες;
• πώς μπορεί να με βοηθήσει η ανάληψη ρόλου στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων;
• πώς εμψυχώνω ομάδες Αγωγής Υγείας (σχολική βία) και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης;
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΙΣ 4-6 ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΕΛΕΝΗ ΤΣΑΓΚΑΛΙΔΟΥ